Veelgestelde vragen

Heeft Romeijn Interieur een fysieke winkel?

Romeijn Interieur is een webshop, maar je kunt op afspraak komen kijken naar items die je op het oog hebt. Wil je graag langskomen? We zijn op afspraak geopend, stuur gerust een mailtje om een afspraak te maken of bel ons even.

Kan ik de artikelen ook bekijken?

Uiteraard, gezellig! Neem contact op voor de mogelijkheden. Psssst, wij hanteren 10% korting wanneer je je bestelling komt afhalen. Uiteraard zijn deze bezoekjes altijd op afspraak aangezien wij niet over een fysieke winkel beschikken.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

We bieden een veilige betaling aan via Mollie met iDeal.

Wat is de levertijd van de aangeboden items?

Producten zijn in principe altijd op voorraad, tenzij anders aangegeven bij het artikel. Wij hanteren daarom een levertijd van 1-3 werkdagen. Via een Track & Trace-code van PostNL houden we je op de hoogte van jouw bestelling. Zo weet jij exact wanneer je vol verwachting de deur kunt openen voor de bezorger.

Hoe verloopt het verzendproces?

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code van PostNL. PostNL streeft ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of piekmomenten) vertraging oploopt. Neem gerust contact op met de bezorgservice, zodat zij jou verder kunnen helpen.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Dat is jammer! Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. In dat geval kunnen we het product voor jou inkopen of apart houden.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

We verzenden je bestelling met met PostNL.
Verzendkosten:

– PostNL 0-10 kg € 7,25 in Nederland
– PostNL 10-20 kg € 13,00 in Nederland
– PostNL 0-5 kg € 9,95 naar België
– PostNL 5-10 kg € 19,95 naar België

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Zeker! Kies voor deze optie tijdens het afronden van het bestelproces. Let op: kies niet voor afhalen bij PostNL. Klik onderaan je winkelmandje op “Afhalen op afspraak in Ottoland”. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is A 72, 2975 BC OTTOLAND.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit zelf te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Uiteraard kijken wij graag met je mee, neem contact met ons op zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid bij Romeijn Interieur?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 zonder opgave van reden te annuleren. Overige informatie lees je bij de klantenservice “verzending en retourneren” waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Wil je het product retourneren omdat het niet naar wens is? Geen enkel probleem, dat mag! De retourkosten zijn wel voor jouzelf. Overige informatie lees je bij de klantenservice “verzending en retourneren” waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Kan ik een artikel ruilen?

Studio Romeijn Interieur: Neem contact op zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Het omruilen van artikelen is alleen op afspraak. Ons adres is: A 72, 2975 BC OTTOLAND.
Online: Op dit moment is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?

Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar het is natuurlijk van belang dat jouw bestelling naar wens is. Het kan gebeuren dat je een klacht hebt, dat horen we graag per mail: [email protected]. Je kunt ook het contactformulier gebruiken. Vermeld altijd je factuurnummer, zodat we zo snel en gericht mogelijk een passende oplossing met jou kunnen bedenken.

Mag ik foto’s uit de webshop of van de projecten gebruiken?

Foto’s uit de webshop mag je nooit zonder vermelding gebruiken. Voor de sfeerbeelden is een professionele fotograaf ingehuurd, dus er is sprake van auteursrecht. De productfoto’s fotograferen wij zelf voor onze gebruiksdoeleinden. Het is niet de bedoeling dat de foto’s door andere webshops of winkels overgenomen worden (zie algemene voorwaarden).

Staat je vraag er niet tussen?

Als je vraag hierboven niet beantwoord is kan je altijd contact opnemen. We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven!